Merhaba sevgili ebeveynler. Bebeğim 50 günlükken idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı antibiyotik kullandı. Şimdi de antibiyotikin yok ettiği yararlı bakterileri geri getirmek için “forbiome minies” isimli probiyotik kullanıyor. Yorumlara bakıyorum herkes çok memnun, herkesin bebeğinin sindirim problemi çözülmüş… Bizim aslında gaz sancısı ya da kabız-ishal gibi bir durumumuz da yoktu. Kullanmaya başladığımdan beri yani 5 gündür kızım kakasini yapamiyor. Bol bol gaz çıkarıyor ve genelde huzurlu görünüyor. Ancak şu ana kadar her gün mutlaka en az 1, genelde 2 3 kez yapardi. Bizde neden böyle oldu? Böyle olan başka kimse yok mu?