Zehra5050 Minikosannesi evet bende de çok fazla döküldü normal bir durum birkaç ay sonra azalacak geçici bir durum, demir eksikliğinden de dökülüyor mutlaka kan tahlili verip degerlenirinize baktırın eksik ise ilaç verir Dr onu kullanmakta fayda sagliyor
Beyefendiyanak Minikosannesi benimde çok dökülüyodu dr a gittim tahlil filan yaptırdı temiz çıktı bana 6 ve 8 aydan sonra düzene girer dedi de o zamana kadar kel kalmazsam iyi 😶
Kereminannesiii Minikosannesi maalesef avuç avuç dökülüyor. Artık yerlerde saç görünce canım sıkılıyor uzun bide saçlarım. Çocuklardan fırsat bulabilirsem kestireceğim
sirinpatates Minikosannesi benimde öyle duşa girince komple sac oluyor yerler neredeyse 2 3 avuç dolusu 6 ay oldu doğum yapali hatta 7 olcak. Kısacık kestirmeyi düşünüyorum artık uğraşamam
Ebrushkaa Bende yaşıyorum ayni sorunu akisin bıraktım 9 ay boyunca hiç dökülmemisti be bayagida uzamisti normal bir durummus
Minikosannesi Zehra5050 Bende verdim tahlil sonuçlarını daha almadım demir eksikliği kan düşüklüğü Her zaman vardı zaten bakalım artk
MasaLiyam Kereminannesiii ben bebekten fırsat bulamadım inanılmaz dökülüyor benim de beneğim 5 aylık oldu 7 sin de doktora gideceğim bakalım ne diyecek. Bebekten fırsat bulamadım bir gün çok ağladım duşta uzun taranmıyor da eşime yalvardım saçımı kestirdim kesmem diye inat etti ama kesti şimdi daha rahatım evet dökülüyor ama rahat tarayıp toplayabiliyoeum.
Asyaveannesi04 Minikosannesi benim hem dökülmem hemde egzamam vardı saç diplerinde egzamayı çözdü doktor şampuan ve bir karışımla şimdi dökülme için şampuan, serum ve ilaç verdi bakalım🥰