Denizates Merhaba hanımlar Kararsızlık içinde oldugum bi konu hakkında danışacaktım doktorumuzla da görüştüm fakat tatmin olamadım bebeğim tam 5 aylık bugune kadar sadece anne sütü ile beslendi çalıştığım için sağıp bırakıyorum son zamanlarda sütüm yetmemeye başladı sagdıgım zaman iki göğüsten toplam 160-170 cc gelirdi şuan 120 cc anca o da zor bela. Doktoruma konuyu söyleyip ek gıdaya baslasam anne sütü +ek gıda olarsk devam etsek olur mu dedim ek gıda doyuracak kadar veremezsin dedi devam sütü onerdi geceleri de cok uyanıyor sizce doymadıgy için mi bu durumu yasayan oldu mu?
AslhanDivarc Bildiğim kadarıyla 6. Aydan sonra bile asıl öğün anne sütü ara öğün tadımlık ek gıda öneriliyor. Doktorunuz o yüzden doğurmucak kadar ek gıda veremezsin demiştir. 6. Aya az kalmış bir ay anne sütü ve mama ye sıcak bakmıyormu Doktorunuz?
Denizates AslhanDivarc devam sütü kullanılabilir dedi sütümün yetersiz oldugunu düşünüyorsam devam sütü kullanmamı söyledi kilo alımı normal aslında sadece cok acıkıyır gece cok uyanıyor ben doymuyor mu acaba diyr düşünüyorum
Denizates Nereidd evett özledği için ağlıyor koşup geliyorum bazen ama mecburum çalışmaya geleceği için şart:(
Nereidd Denizates tabi canım hayat şartları, alışacaktır biraz zamana ihtiyacı var sadece bence, bol bol sarılın sevin ☺️