Bu saatte yazıyorum çünkü uyandık ve artık çok yoruldum oğlum 17aylık artık emzirmeyi bıraktım 6.günümüz bugün ama bir türlü alışamadı gündüz bir şekilde geçiyor ama akşam oldu mu sayısız kslkıyor oynuyoruz aynı zamanda odasınıda ayırdım yanlış bir şey yapmak istemiyorum ama bu gece uyanmaları ne zaman biter ne yapmam lazım deliksiz uyku için alışıcak mı normalde saat başı emmeye kalkardı alışkanlık olduğu için uyumuyor 🤦♀️