Biz hastanede yattık 1 hafta bu süreçte hep ayağımda sallıyor uyuyunca da bende yanına kıvrılıyodum oğlumun eskidende ayakta sallanarak uyurdu ama çok sık uyanmazdı şimdi 11 aylık olduk bugün ya bu çocuğa ne oldu hastaneden çıktık eve geldik geldiğimiz günden beri uyumuyor saatlerce sallıyorum beşiğe koyyorım o derin uykudan beşiğine koyduğumu biliyor hemen kalkıyor ağlamaya başlıyor ben odadan çıkmadan 4 gündür böyle ve benim gerçekten sabrım tükendi sabahın saat kaçı hala ayağımda bıktım artık ya ne oldu bu çocuğa. Desteksiz uyutmak imkansız resmen etinden et kopuyor öyle normal de ağlamıyor ya napıcaam lütfen yardım