Genel anestezi ile sezaryenden sonra bel ağrısı kalması mümkün mü sacmalıyor muyum bilmiyorum ama doğumdan önce bel ağrısının b sini bilmeyen ben doğum yaptım yapalı şiddetli bel ağrıları yaşıyorum şöyle ki ağrı başlama sinyali veriyor yani ben geliyorum diyor ve ardından öyle bir ağrı ki yerinde durdurmayan kıvrandıran ve en az 5-6 saat süren çok şiddetli bi ağrı. Ben epidural veya spinal olmadım neden bu oldu. Ya da başka ne sebepten olabilir allahım dayanamıyorum böyle bir ağrıyı düşmanıma yaşatmasın