Tazeanne53 oğlum 9 ocak Doğumlu 1 günümüzü özet geçeyim.
8 gibi uyanıp mama içiyor. 10a doğru bizimle beraber kahvaltıya oturuyor 11 gibi yarım saatlik bir uyku yapıyor ve gün içinde bir daha asla uyumuyor 😳
1 e doğru öğle yemeği yemiş oluyor daha sonra oyun oynuyoruz ve gezmeye çıkarız 3 e doğru muhallebi yada meyveli yoğurdu var 5 de tekrar mama.
AkŞm yemeği ona göre ise tattırıyorum.
Daha sonra 1 gün ara ile banyo var yıkıyorum blraz uzun sürüyo oyın oynamayı çok seviyo 🤣
Banyodan çıkınca dans dans yapıyoruz yeni yeteneği 😎
Gece maalesef 1 i buluyor uyuması.
9 dişi var alkış bay bay yapıyor dans etmeyi öğrendi kapı gıcırdıtısına oynuyor 🤤
Bu ara çok inat dediği dedik hep kendi istediği olsun diyor emekleyerek her yeri kurcalıyor.
Böyle geçiyor günlerimiz 🐞