ozlemunluu Merhaba arkadaşlar geceleri emzirme sonrası inanılmaz açıkmış hissediyorum benim gibi olan var mı neler yiyorsunuz geceleri 🥲🌸
tazeanneeeee ozlemunluu ilk aylar bende de çok oluyodu tahin helvası çok yerdim zamanla bitmez sandığım o açlık da bitti 😅
Ucansupurge ozlemunluu yatağımın yanında hurma ve gün kurusu tutuyordum gece emzirince bir tane yiyordum 🤤