15 aylık bir bebeğim var maşallah kolay kolay hasta olmaz ama bu kez benden ona bulaştı grip mesela en son hasta olduğunda doğal yollarla evde 2 günde atlattık ama bu kez hafif seyreden bir ateş var sanırım bu kez doktora götürmek zorunda kalacağım (salgın hastalıklardan dolayı hastane ortamına çok girsin istemiyorum o yüzden götürmedim) sizler ne yapıyorsunuz hasta olunca hemen hastaneye mi yoksa mesela kendimiz hasta olunca belli başlı ilaçlar vardır kafamıza göre icip düzeliriz. bebeklerede soğuk algınlığı için doktor reçetesi gerektirmeyen ilaçlar varmı?