Deniz0103 benim bebeğimde de aynısı var.. 2 aylikken başladı çocuk doktoru hafif egzama ama gecer dedi mustela krem verdi bi sure sonra gecti tekrar başladı sonra baska bi cocuk doktoruna gitmek zorunda kaldik o da inek sütü alerjisi olabilir dedi direk test falan da yapmadi inek sütü tereyağ yoğurt vs hepsini kes yeme deneyelim dedi bilemedim napicamı sonra cildiyeye gittik o da alerji demek icin erken
Sadece yüzünde var dedi kortizonlu krem verdi ruzgara havalara dikkat et kiyafetleri pamuklu olsun falan simdi yine basladi napsak bilemedim 😣