Ev sahibinizin başka bir evi yoksa ve kendisi oturacaksa bunu ispat ederek sizi çıkartabilir ve nakliyat gibi giderleri+ 3 aylık kiranızı da karşılaması gerekir. 1 yaşındaki bebeğinizle bu fahiş fiyatlar dahilinde çıkmayı kabul etmeyin. Kontratınız ne zaman güncellenecek bilemem ama oturmaya başlayalı 1 yılı geçmişse (2 yıl da olabilir emin değilim) 10 yıl boyunca sizi çıkartamaz.
Düzenli kira ödemeniz yoksa yine böyle bir hakkı olur ama siz düzenli olarak da ödeme yapıyorsanız canınızı sıkmayın. Sadece dava açabilir ama ispat için baya uğraşması gerekir. Yasaları araştırın çünkü devlet kiracılardan yana 😇 yargı yollarının açık olduğunu söyleyin ve oturmaya devam edin 🌹