Almak isteyen olur mu acaba?
Ben aşığım kendisine böyle güzel rahat sürüş yok sadece ev asansörlü değil tek başıma indiremiyorum. Toplasan 10 km kullanılmamıştır.
Sanki araba reklamı gibi oldu 😂😂😂😂
Puseti de var. Kutusu garantisi her şeyi var. Alan olmazsa da dursun evde 😂kendi arabamızdan daha çok değerlendi