Annebbk 40 bitiminden sonra bi adet görülüyor 40 başı diyorlar ama sonrası normal değil ben 41 gününde adet oldum 10 gün sürdü 60. Günümdeydim hala hafif hafif lekelenmelerim ara ara kanamalarım oluyorsu kadın doğuma git derim normal olmuyor genelde bende çok şükür birşey çıkmadı metiler verdi rahim toplasın kendini diye birde küçük bi nokta gördü et benimi plesentamı belli değil haftaya bidaha baktırıcam bazen tam boşalamıyor rahim oda kanamayı yavaş yavaş atıyomuş hatta bazılarında plesenta kalırsa kürtaj gibi temizlenmesi gerekiyormuş git görün bence