Hanımlar bn aslında her dışarı çıktığımda kızımı doyurup çıkıyorm ama bugünlerde çıktıktan hemen sonra ağlayıp tekrar istiyor bnde dışarda felan emziremiyorum acaba biberonu az süt sağıp dışarda verebilir miyim ısıtma gibi bişey var mı anlamıyorum pek fazla kiizm da 3 aylık birde dışarda kaç saat sonra verebilirim