_cndmr benim oğlumda öyle hiç vurmayı bilmiyor herkese güler gider cicik yapar sarılır, tabi vurmasını istemem bilmesinde zaten ama en azından kendini geri çeksin korusun çok istiyorum. Bi çocuk ona vurduğunda öylece kalıyor oldugu yerde bana bakıyor, anlamlandıramıyor beklemiyor çünkü herkesi kendi gibi sanıyor yavrum. Tamam benim çocuğum kimseye vurmasın ama kimse de benim çocuğuma vurmasın, tamam oda çocuktur ama bu artık benimde çok canımı sıkmaya başladı. Bakıyorum oğluma, vuran çocuğa hala sarılmaya sevmeye çalışıyor mesela. Gitme diyorum işte vuruyor. Artık ben müdahale etmeye başladım. Normal bir ses tonuyla karşıda ki çocuğu uyarıyorum. Bir daha oğluma vurursan itersen oğlumun yanına gelmeni onla oynamanı konuşmanı istemiyorum izin vermiyorum diyorum. Öyle engellemeye çalışıyorum ama yarın bir gün kreşe başlıyacak mesela o zaman ne yapcaz hiç bilmiyorum. İnşallah o zamana kadar kendini korumayı kendine vurdurmamayı öğrenebilir🙏