Merhaba arkadaşlar.Bu annelik beni psikolojik olarak hem çok yoruyor ufak tefek seyleri kafama takmaktan hem de garip bi sekilde mutlu ediyor yeni ogrendigi her seye 32 dis siritiyorum🙏🏻🥺 Her anne gibi bebegimizin gelisiminin iyi olmasini istiyoruz ama niyeyse beni bu durum hic mutlu etmedi etmiyor da bunaldim artik dusunmekten. Bebeğim 12 aylik erkek boyu 74.5 cm kilosu da 9300 falan. Ben 165cm esim 175 falan.Yani ortalama bi aileyiz. Ama persantilde hep %10larda cikiyo boyu kilosu sonradan uzar mi kilosu artar mi? Asmdeki hemsireler minyon bebek demesinden tiksiniyorum artik fazla mi alinganim bilmiyorum.Sosyal zihinsel gelisimi gayet iyi her seyi anliyor komutlari aliyor gulec sosyal taklitci bi bebek.Ama fiziksel gelisimi olarak mutlu olamiyorum yasitlarindan geri gibi sanki. Sizin durumlar nasildi