Alliswell benim bebeğim emmiyo mama veriyorum. Bence o yüzden tam doyup uyuyo seninki emiyosa şayet gece kalkması normaldir çünkü açıktığı için ve sürekli memede tutamadığın onunda bi süreden sonra yorulduğu için yarım doyup uyuyordur gecede kalkıyordur ama gece uykusuna ben alıştırdım bebeğimi gündüz oldumu tv yi acıyom ses olsn diye perdeleri çekiyom çok uykuda tutmuyorum gecede ışıklar kapalı ses sıfır o şekilde uyku düzeni oturttuk