birhesap Merhabalar, benim oğlum şuan 2.5 yaşında. Ilk 6 ay o kadar kustu ki her emdiginde diyebilirm. Çok zorlanmış ve bunalmıştım. Sizi tedirgin etmek için söylemiyorum yazacağım cevabı ,sadece bilginiz olsun diye yazmak istedim. 6 ay kontrolünde detayli kan testi yapıldı ben artık bıktıgım için kusmasindan( o derece fazlaydi) . Sanırım 3 ay sonra cıktı sonucu.O zamandan beri hala metobolizma takipliyiz. CPT1 eksikliği şüphesi olarak. Yani sadece bi kusma sikayetimiz vardı düşünün başka herhangi bi sorun yoktu ama iş buralara kadar geldi. Demem o ki hiç bir sorun da olmayabilir ki umarim yoktur. Ama kusma deyip de geçmemek de gerekir. Burada genelde kusma ile ilgili çok post açılıyor o sebepden cevap vermek istedim.Bana annem de söyledi sen de çok kusardın bi sorun yoktur diye. Hatta kan alınacak olunca eşim çok istemedi. Faz tüp alinicak cani yanicak bişey yoktur diye. Şimdi iyi ki de baktirmisiz diyoruz. Siz de takip edin ,üzerinde olun ne olur ne olmaz. Umarım hep güzel günlerini görürsünüz evladinizin, iyi geceler🤗😇