Sevgili anneler kızım 24 günlük normalde gazlı bi bebek değil çok nadir sancısı oluyor yediklerime dikkat etmediğim günlerde, doktorumuz bize zorda kalmadıkça damla kullanmayın çok zararlı dedi ve bu bana yer etti nette de damlalarla ilgili kötü şeyler yazıyor ve bu güne kadar 2 damla kullandım, kullanmak zorunda kaldım 1 damla önceden 1 damla da bu sabah verdim ama inanılmaz vicdan azabı çekiyorum, siz kullanıyor musunuz gerçekten bu kadar zararlı mı nasıl başa çıkıyorsunuz