7 aylık kızım var ve neredeyse 2 haftadır 2 saatte bir ağlayarak uyanıyor emiyor 2 dk bile olmadan geri uyuyor aç desem değil diş desem jel sürüyorum yada calpol veriyorum bana bir öneride bulunur musunuz gece beslenmesini nasıl yapabilirim yada sık uyanmaması için bir bilgi öneri