gunessss Kızımı sezaryen doğum ile yaklaşık iki buçuk ay önce doğurdum. Hala kanamam az olsa da devam ediyor. Doktora gittim bi problem göremedi ama kesilmesi gerekirdi dedi. Bunu yaşayan var mı ?