Canyavrum lisede arkadaşımda vardı. Beslenme düzenini değiştirmişti doktor listesine göre besleniyordu. Bir ilaç içiyordu ama 15 sene oldu hatırlamıyorum. Öğle saatlerinde dışarı çıkmıyordu, teneffüse dahi öğle arası çıkmazdı. Tedavi sırasında yapıyordu bunları. Ama inanın uzun uzadıya geniş çaplı bildiğim başka bir şey yok.