Huma_kus34 merhabar malesef 1.5 yil once bizim basimiza geldi berbat bir sey kac tane dr a gittik camasirlar yikanmaktan yuksek derece de yikanmaktan daha dogrusu perişan oldu. En son sarcopte diye bitkisel bi yag kullandik tek kullanim da gecti 3 ay bosuna cekmisiz resmen. Asiri tavsiye ediyorum. Cocuga falan da zarari yok diger kremler cok kotu kokuyor bu sarcopte lavanta yagli temiz icerik arastirabilirsiniz