Hamza13gner ilk 4 ay kızımın uykuları çok güzeldi sonradan hep geç yattı erken bile uyutsam gece uykusu olarak görmedi ara uyku olarak saydı kendine ve bu sefer gece uykuları daha da geç saatlere kaydı ve elimden bu durumu kabul etmekten başka bir şey gelmiyor maalesef..