Kızlar 21 günlük bebeğim var. Sezeryan ile doğum yaptım ilk 2 gün sütüm gelmedi daha sonra sütüm geldi ve göğsüm 1.5-2 saatte bir şişiyordu tek göğsümden 100 ml gelecek kadar sütüm vardı sürekli hem emzirme hem sağım yapıyordum. 17. Günümüzden beri göğüslerim şişmemeye başladı sütüm azaldı bebeğim doymuyor gibi ayrıca 8-10 dk anca emiyor doğduğundan beri. Normal mi sizce ? Şimdi emziriyorum sonra yatırmak istediğimde ağlıyor. Fakat günlük 2-3 kez kaka yapıyor ve sık sık çişli bez değiştiyorum Sütümü artırmak için neler yapabilirim çok üzülüyorum daha 1 aylık bile değil 😥