Oğlum genel olarak kibar özür dilemesini, teşekkür etmesini dışarıda markette bile bir çalışan görünce kolay gelsin diyen bir çocuk😊 yani ben de böyle aşılamaya çalışıyorum,kendisi de öyle. Ama yaklaşık 1-2 haftadır birşeye kızınca sus sanane deyip duruyor hiç bana öyle demezdi bu zamana kadar. Sendrom mu başladı acaba? Siz de durumlar nasıl? 😇