gunessss Arkadaşlar doğumdan sonra çok sık ishal olmaya başladım. Birkaç kez doktora gittim test yapıldı sorun yok. Bebeğim emerken gürültülü bir şekilde kaka yapıyor bu benim ishalimden olabilir mi acaba
prensiminannesiyim gunessss merhaba aradan yıl gecmis ama nasil gecti ishaliniz ben 6 ay once dogum yaptm yaklask 3 aydirda ishalle mucadele veriyorm resmen dediginz gbi gittim hastaneye ama bise cikmadi emzirince ilacta kullanilmiyor icim disima cktı bugun hic afedersiniz lavabodan cikamadim