Normalde manada uyuyan bir bebekti ama bu sıra hastalıkta var 7 aylık oldu çok huysuz uykudan çığlık çığlığa uyanıyor bunun nedeni ne olabilir sizce tüm gün tek bakıyorum gece de böyle yapınca sinirleniyorum poposuna piş piş diye vuruyorum dalıyor ama tekrar çığlık atıyor biliyorum hatam var bu çocuk üstünde korku mu yarattı acaba kafam çok karışık neden birden çığlık atarak uyanır ki eskisi gibi mama da daldirmuyor