Fatmanur41 bebeğim 10 aylık , ve sütüm yetmediği için ilk hafta yoğun bakımlık olmuştu, daha vücudun yeni süt üretmeye başladı, çeşme gibi olmasını beklememek gerekir, süt yapıcı şeyler içiyorsundur mutlaka onları dene ve bebek emdi diyelim diğer göğsünü sağ, süt gelse De gelmesede sağ göğsüne uyarı vermiş oluyorsun ve öyle üretiyor sütü , ben 2 ay mama kullanmıştım 3. Ayında bıraktım iştahları bol olsun yeterki 😊💙 içini ferah tut
Şey bi De ben beyaz top lahanası olıyor ya onun 4 yaprağını flan kaynamış suyun içinde bekletip yumuşattıktan sonra göğüslerimin her yerine koyup üstüne havlu ile kapatıp tişörtümü giyiyorum, bunu akşamdan yapıyodum bebeği gece emzirmeye kalktığımda çıkarıyorum , emzirdikten sonra tekrar koyuo sabaha kadar bende oluyordu, bunu her akşam yaptım işk 3 ay , sütü çoğaltıyordu, deneyebilirsin 😊