İyi geceler kızlar çok korkuyorum ben yaklaşık 2 haftadır kaşınıyorum ama uyuz aklımdan bile geçmedi sonradan araştırdım uyuz olabilirmiş ama çok kötü kaşınıyorum ve bu gün fark ettim ki bebeğimin ayak altı elinin üstü hepsi sivilce gibi akne olmuş yüzü karın bölgesi sırtı bacağı hepsi ve durmadan tiki varmış gibi hareket ediyor ve benim canım çok acıyor onu böyle görmekten yarın doktora gidicez inşallah uyuz olmamıştır oğlum moralim çok bozuldu aranızda aynı durumu yaşayan ve atlatan var mı :(