Alimerve3 kızım 3.bucuk yaşında ,her yemeği, yemez , kahvaltı yemez,abur cubur çok istiyor, inatçı..ben tekim çok yoruldum, eşim seçici kızım seçici..artık bu durumdan çok sıkıldım aç kalsın yemeğin değerini anlar belki,abur cubur eve almıyorm market gittice aldırıyordu ama artık onada kesin çözüm olarak birşeyler yapma çabasındayım.tabi ağlaması da cabasıi