Alimerve3 sabah ağlayarak kalkıyor , kahvaltıda ağlıyor öğlen uyumak istiyor bir ara kesmiştim ama uyumak istiyor uyutuyorum ,uyanıyor yine ağlıyor ağlayarak uyanıyor zaten ve bu ağlama 1 saati gevik şiddetli bı ağlama , evde skiliyor ha diyince dışarı çıkamıyorum birde kızım var ,iki çocukla dışarı cikiyorum oğlan yine ağlıyor o ağlayınca kızda huzursuz olup ikisi aynı anda ağlıyor parka gidiyoruz parkta salıncak için ağlıyor salıncağa biniyor neden bindim diye ağlıyor indiriyorum eve niye gidiyoruz diye ağlıyor ….. Gece yatacak neden yatıyorum diye. Zaten dur demekten anlamıyor bide kardeşini oynuyorum diye hirpaliyor, bide onun kıskançlığı var … Olan kıza oluyor ah kızım kendi halinde büyüyor.
Yani anlatamam için fokur fokur kaynıyor ne zaman geçecek ben bilmiyorum ..bu kadar zorkandigim bı süreç bilmiyorum. Sinir sistemim çökmüş durumda .3 yaş çok zormuş ya