Emineinciikiz- Merhabalar. Bugün 40 günlük olduk. Bir haftadır bebeğim başlarda sakince emse de sonrasinda göğsümu ağzında tutup kendini geriye doğru cekiyor ve sinirleniyor. sık sık bırakıp tutana kadar ağlıyor bu süreçte. Göğüs ucum ice çökük olduğu icin baslarda silikon uc kullandım o süreçte böyle bir sey yasamamistim hic uykusu geliyor ve emerken uyuyamiyor bu sinirlilik haliyle. Neden kaynaklanıyor olabilir ne yapmam gerek bu durumda yardımcı olabilir misiniz?
Oznureslem113 Emineinciikiz- Halen slikon ucu kullanıyomusun kullanmıyosan eger o slikon ucu arayabilir
Askdurum Emineinciikiz- benimki 24 günlük gazı olduğu zaman sinir yapıyor emerken, memeyi tutmada zorluk geriye doğru yatma gaz olduğu zaman oluyor bizde biraz bekleyince geçiyor
Emineinciikiz- Oznureslem113 hayir kullanmiyorum. Geceleri uyandirmak emzirmek cok zor oluyor benim icin o yüzden gece kullanmaya devam ettim bir süre ama şuan gece onunla da denediğimde almak istemedi gündüz de yeniden alışması icin vermeyi denemedim huysuzluk halinde vermeli miyim silikon ile?
Emineinciikiz- Annebbk bebeğin meme ucunu kavrayamadigi yada meme ucunda oluşan yaranin iyileşme surecinde emzirme eyleminin devamlılığı için kullanılıyor. Bebek meme ucu olarak silikon ucu kavrıyor
Fatmanur41 Emineinciikiz- benim şapşal da öyle sanki ağzından alıyoz memeyi. Ama şey yapıyo ilk sağ göğsümü beğenmiyo solu emiyo bi 9-10dk sonra o dediğin hareketleri yapıyo diğerine geçiyo yine 9-10 dk sonra aynı hareketleri yapıyo ben çekelediği halde süt bitip gelmediği için sinirlendiğini düşünüyorum
Ebruceylan Bebeğim 2 aylık aynı sorun bende de var ve bu zamana kadar da hep devam etti. Bence kavrama sorunu yok çünkü gayet güzel emiyor ama ayakları ve kolları sürekli hareketli ve kendini geriye cekıyor bende omzuma alarak onu sakinleştiriyorum 5-10 dk sonra yine emzirmeye devam ediyorum. Çektiği zaman bence zorlanmamalı doyduğunu zannetmiyorum ani gelen bir gaz sancısı olduğunu tahmin ediyorum sonra geçtiği için yine emmeye devam ediyor çünkü. Hatta kıvranırken memeyi bıraktığında O anda ağzına emziğini veriyorum onu da attığı oluyor ya da tam tersi ıkınarak daha çok ses çıkararak cuk cuk emdiği de emziğini. Sakinleştiği kesin deneyin bence.
Burcuskovski Tamamen tahmini az süt geliyor olabilir,tam kavrayamıyor olabilir,o an çok aç olabilir.Biberona alışkanlık varsa onun gibi hızlı gelmesini bekleyebilir.
Melis1706 Emineinciikiz- Benim bi gogsumde onu yapiyordu akis hizlarindan dolayi yapabilir belki biri az biri tazyikli geliyordur instagramda emzirme danismanlari var gorusun cok yardimci oluyorlar
Annebbk Melis1706 ücretsiz danışmanlık verenler var mı ya da ücretli ise fiyatlar nasıl bilginiz var mıydı