@“Asli_234a”
Benim de o şekilde birde şu sıralar her bezi kaka lı kilo alımı yerinde niye böyle oldu bilmiyorum . Hemşirelere soruyorum daha iyi seni emsin diyor ama içime sinmiyor çünkü sütüm yağsız ve doyurucu degil .
Çay bardağına biraz sutunuzu sağın agzi kapalı buzdolabına koyun yağliysa az da gelse doyuyorlarmıs öyle demişlerdi ebeler