Ebrumasall ben piyanolu aldim 2,5 aylikken suan 4; aylik yattigi icin pek bakmiyordu son zamanlae biraz arkadan destek yapmaya basladim tekrar oynuyor valla pahali bisi almayinn zaten hepsi ayni tip bi oyuncaklari degisiyor ben 199a aldim oyle 1000 liraya yakin var bana cok mantiksiz geliyor yani bide egerki illa ondan alcam derseniz dolap uyglamasindan alin uyguna temiz kullananlar mevcut