Esraka benimde kızım 13 aylık. Kızacağımız bir şey yaptığında (kitap yeme, ıslak mendil yeme, kablolara dokunma, bez değiştirirken durmama vs) “ah” diyip dizlerine vuruyor. “Oyy acıdı mı öp geçsin” diyorum. “Muahh” diyor gülmeye başlıyor. Bilmiyorum niye böyle yapıyor, bilmiyorum doğru mu tepki veriyorum vs. Bazen de kafasına vuruyor, dikkatini dağıtıyorum ama ara ara yapıyor. Hele ki ah deyip kendine vuruşu. Sanki beni tehdit ediyor kızarsan kendime vururım diye 😂