3,5 aylık anneyim emziriyorum adet olmadan da ria takılabileceğini söylediler 3. günüm kanamam fazla bugün acile gittim iki kez kan tahlili yaptılar değerlerim normal ultrason çektiler ria yeri düzgün 7 güne kadar kanama normal dediler ama aklıma takılan aşırı kanama yaşayan var mı bu şekilde