Sweety bu aylar da olan bisi mi anlamadim bizim de 2 ay önce oldu özellikle gece kasiniyordu bana da sizin gibi dedi. Bi surup hametan bide kortizonlu merhem verdi surup özellikle ve kortizonlu krem çok iyi geliyor bide bol nemlendirme ve parfümlü şampuan sabun yasak deterjan da öyle.