Emzik de biberon da philips avent kullanıyoruz. Bir çok biberon ve emzik deneyimimizde sadece bunu tuttu 8 aylık hala emziği 0-6 aylık 6-18 şuanda galiba büyük geliyor ama çok seviyor emziğini sürekli takmak istiyor hatta kendi ağazina almayı öğrendi emziği alıp kendi takıyor ağazina 🥰