Hanımlar bebegimde dudak bagi var beslenme sorunu da oldugu icin doktor ameliyatla kesmek lazim dedi iste cocuk doktorundan onay alacagiz ama gelelim asil konuya bana bebegim icin ac kalmasi gerektigini soyluyor cevremdekiler daha 1 yasinda nasil ac birakabilirim ki anestezi altinda olucak yada nasil durduracagim aç aç saçma belki ama gözlerim dolu dolu yaziyorum buraya da agladim aglayacayim sacma biliyorum sanki buyuk ameliyat gibi ama annelik hissim iste birde ameliyathaneye beni de alirlarmi ki bende de anksiyete var icimdeki sesi susturamiyorum ya nolur akil verin yaptiranlar vrmi 🥺