guzelbebekk Eliz13 bizimde aşı var e nabızda görünüyor hangi aşı olduğu. Kan tahlili ve göz muayenesi var.
Mercosey Eliz13 e-nabızda her şeyi persentil eğrisine kadar çok güzel detaylı var kullanın orayı. Kızamık aşısı var yaşında
Elfelf475 Eliz13 bizim sadece bakmıştı doktorumuz. Tahlil aşı falan yoktu. Ama Sağlık ocağını hatırlamıyorum açıkçası. Aşı var mıydı