Ozlem2904 benim ikizlerimde sarılık, doktorum kandaki 3-4 değeri bile yüze yansır önemli olan vücut dedi. Beyaz ışık ve beyaz örtüyle kontrol et her gün dedi. Ama paranoyak oldum çocuklar sarı sarı gözüküyor gözüme. Geçen hafta testte biri 10 biri 11 çıktı sıkıntı yok dedi sınırımız 15 dedi yarın gidicem ama içim içimi yiyor acile gidip baktırasım var. Birde sanki sabahları daha sarılar gün içinde daha çok emiyorlad onun etkisiyle azalıyor olabilir mi ki.. Allahım hepimizin evladı bir an önce iyileşsin ya