Merhaba arkadaslar benim hamileligime kadar regl dönemim hep düzenliydi. Dogumum sezeryanli oldu ve 2ay sonra adetim geldi iki hafta sonra bidaha geldi suan 1,5aydir gelmiyor. Hamilelik testi yaptim sonuc negatif. Sizce normal mi düzensizlesiyor veya gecikebiliyor mu