Dünden beri 3 saat arayla ateşi çıkıp indi bu akşam titreme ile koşarak hastaneye gittik infuzlya sanırım o test negatif çıktı kan değerinde crp yüksek dedi kaç dedim 50 ne olması lazım dedim 0.5. Veya .0.8 antibiyotik verdi
Süreci nasıl atlattiniz acaba ?