Mrymbr Bebeğim 2 aylık. Emzirip gazini çikario altini değistiriyorim. Sonra maksimum 15 20 dk uyuyor. Sonra uyanıp bizi seyrediyor sesler çikariyor acıkana kadar. Normal mi bu kadar uyku?
balmom Mrymbr benimki de gunduzleri aynı sekilde memede uyuyor birakinca uyanıyor geceleri daha uzun uyuyor
kekukerem Mrymbr benımkı ağlıyor 9dan sonra 11e kadar böyle hergün uykuya gecemıyor o saatte hatta bazen 6da basloyor uyuyamamaya
Toman Mrymbr maalesef bizde öyleyiz geceleri de uyumuyor üstelik 4. Aydan sonra düzene girmeye başlıyormuş