Merhaba güzel anneler. Emzirme döneminde saç boyatıyor musunuz? Boyatıyorsanız normal boyayla boyatsak bişey olur mu ben hep organik boya ile kendim boyuyordum ama artık çok zor geliyor boya fiyatları da çok yükselmiş zaten o yüzden kuaförde normal boya ile boyayabilir miyim dipleri de boyayacak bu arada