Handankzu benim kızım şuan da 13 aylık, 11. Ayında aynen bu şikayetler vardı çok ağlardı gece uyumuyordu eli hep kulağındaydı doktora götürdük kulak enfeksiyonu olmuş antibiyotik kullandık geçti çok şükür sizde bi doktora gösterin bu aylarda çok fazla oluyormus