Kızlar 6 ay 22 günden sesleniyorum , uyumuyo 🤦🏻♀️ Bundan 10 gün öncesine kadar gece uykusuna akşam 9 da geçen ve güzel güzel uyuyan cocuk gitti yerine 10 dakıka da bir aglayarak uyanan cocuk geldi . Dişini patlattı diş sancısı oldugunu sanmıyorum . Gaz vs de yok karnı da tok. Atak döneminde oldugumuza kendimi ınandırıp gecmesini beklıyorum caresızce. 3 yasında oğlum var gündüzleri de uyuyamıyorum .