Bizimhikayemiz benim bebeğimde öyleydi hala öyle aslında değişmedi 6. Aydayız hala öyle alerjik bi bebek ben ona bağladım eğer sütüm yaradığı içinse çok sevindim bu duruma 😂 doğduğundan beri guruk guruk karnı büyüklerimize göre güya ben ayaklarımı üşütüyormuşum muşum da ondan oluyormuş benim ayak üşütmem bebeğin bağırsağıyla ne alaka bende olur olacaksa bende tık yok ama anlatamadım yani 😂