Esmacetin uyku eğitiminin varlığına inanmıyorum bebeğim 10 aylık ve gerçekten zor bir bebek hala uykuları düzelmedi uyku eğitimi verip rahat edeceğinizi düşünmeyin bir çocuk kolay büyümüyor ben yeterki ağlamasın diye saatlerce kucağımdan indirmediğim sırf benimle olmak istediği için tuvalete bile onunla gittiğim bebeğim sırf çok uyusun deliksiz uyusun diye ağlatamam... ağlatmadan olmasına imkân varmı bilmiyorum... anne kokusu dokusunu isteyen bir bebeğe hadi yat ipe ipe kendi kendine uyuyacaksın demek bana eğitimden çok acımasızlık geliyor bu benim şahsi fikrim katılmayanlar elbette olacaktır saygı duyarım herkes bebeğine istediği givi davranmakta özgür ama annelik fedakarlık demek bebeğim tek başına uyusa bile sanırım sevinmem nasıl çaresiz tek başına uyumuş diye üzülürüm olsa olsa...
Sizi çok iyi anlıyorum uykusuz yorgun gergin sinirli geceler geçiriyorsunuz ama sabır... hepsi geçiyor geçecek ve bu gğnleri çok özleyeceğiz